Pustina Jaroslav
Moje články

Dobré čtení emocí vytváří dobré vztahy
více„Emoce do byznysu nepatří.“ Tato fráze ze staré školy již dávno neplatí. Cit pro emoční nastavení zákazníka či obchodního partnera je důležitou součástí úspěchu.

Tajemství splněných předsevzetí
víceNejspíše jste si už někdy v životě dali nějaká předsevzetí. Chtěli jste na sobě něco změnit. A pravděpodobně jste selhali. Proč je tak těžké změnit náš život? A jak toho tedy docílit?

Magická nula: ZDARMA není zdarma
vícePětiletý servis auta zdarma, 2+1 šampón zdarma, televize a popkornovač zdarma, ke střihu úprava vousu zdarma... opravdu je to ZDARMA?

Mýtus multitaskingu: pozornost není nekonečná
víceIdeální zaměstnanec stíhá psát mail, telefonovat a ještě obsluhovat zákazníka. Samozřejmě, dá se to stihnout, nicméně kvantita činností ústí ve špatnou kvalitu jejich výsledku.

Partnerský přístup k zákazníkům a zaměstnancům se vyplácí
víceBudování image firmy, která je přátelská ke svým zákazníkům je dobrým trendem. Může se vám ale i vymstít.

Povodně 2013: vliv médií na veřejnou správu a obyvatele zaplavených vesnic
vícePovodně jsou pro novináře hotovým magnetem. Informovanost veřejnosti je však neúplná a selektivní, což může vést k mnoha paradoxům a rozepřím.

Proč pracujeme občas raději zadarmo?
vícePomohli jste někdy někomu vystěhovat nábytek? Nebo jste se zapojili jako dobrovolník do nějakého projektu? Proč nás práce zadarmo baví, dokud za ní nedostaneme zaplaceno?

Nahrazuje internet naši dlouhodobou paměť?
víceTo, že internet změnil svět, je známým faktem. Otázkou ovšem je, jak se tato revoluce projevuje na našem myšlení a stylu života. Před padesáti lety jsme totiž mysleli zcela jinak.
Důsledky neslušného chování sahají daleko
víceJe celý den podrážděný, neustále si na něco stěžuje, je neslušný a nezdvořilý. Ať je to váš kolega či nadřízený, chapadla jeho špatné nálady na vás dosáhnou i tam, kde byste to nečekali.

Srovnávání: aneb všechno je relativní
víceAbsolutní čísla známe z matematiky, ale v běžném životě náš mozek funguje na základě vztahů mezi věcmi. Tím se jejich hodnota pro nás stává relativní. A toho umí chytrý prodejce využít.
- Dobré čtení emocí vytváří dobré vztahy
„Emoce do byznysu nepatří.“ Tato fráze ze staré školy již dávno neplatí. Cit pro emoční nastavení zákazníka či obchodního partnera je důležitou součástí úspěchu.
- Tajemství splněných předsevzetí
Nejspíše jste si už někdy v životě dali nějaká předsevzetí. Chtěli jste na sobě něco změnit. A pravděpodobně jste selhali. Proč je tak těžké změnit náš život? A jak toho tedy docílit?
- Magická nula: ZDARMA není zdarma
Pětiletý servis auta zdarma, 2+1 šampón zdarma, televize a popkornovač zdarma, ke střihu úprava vousu zdarma... opravdu je to ZDARMA?
- Mýtus multitaskingu: pozornost není nekonečná
Ideální zaměstnanec stíhá psát mail, telefonovat a ještě obsluhovat zákazníka. Samozřejmě, dá se to stihnout, nicméně kvantita činností ústí ve špatnou kvalitu jejich výsledku.
- Partnerský přístup k zákazníkům a zaměstnancům se vyplácí
Budování image firmy, která je přátelská ke svým zákazníkům je dobrým trendem. Může se vám ale i vymstít.
- Povodně 2013: vliv médií na veřejnou správu a obyvatele zaplavených vesnic
Povodně jsou pro novináře hotovým magnetem. Informovanost veřejnosti je však neúplná a selektivní, což může vést k mnoha paradoxům a rozepřím.
- Proč pracujeme občas raději zadarmo?
Pomohli jste někdy někomu vystěhovat nábytek? Nebo jste se zapojili jako dobrovolník do nějakého projektu? Proč nás práce zadarmo baví, dokud za ní nedostaneme zaplaceno?
- Nahrazuje internet naši dlouhodobou paměť?
To, že internet změnil svět, je známým faktem. Otázkou ovšem je, jak se tato revoluce projevuje na našem myšlení a stylu života. Před padesáti lety jsme totiž mysleli zcela jinak.
- Důsledky neslušného chování sahají daleko
Je celý den podrážděný, neustále si na něco stěžuje, je neslušný a nezdvořilý. Ať je to váš kolega či nadřízený, chapadla jeho špatné nálady na vás dosáhnou i tam, kde byste to nečekali.
- Srovnávání: aneb všechno je relativní
Absolutní čísla známe z matematiky, ale v běžném životě náš mozek funguje na základě vztahů mezi věcmi. Tím se jejich hodnota pro nás stává relativní. A toho umí chytrý prodejce využít.