Pustina Jaroslav
- Dobré čtení emocí vytváří dobré vztahy
„Emoce do byznysu nepatří.“ Tato fráze ze staré školy již dávno neplatí. Cit pro emoční nastavení zákazníka či obchodního partnera je důležitou součástí úspěchu.
- Tajemství splněných předsevzetí
Nejspíše jste si už někdy v životě dali nějaká předsevzetí. Chtěli jste na sobě něco změnit. A pravděpodobně jste selhali. Proč je tak těžké změnit náš život? A jak toho tedy docílit?
- Magická nula: ZDARMA není zdarma
Pětiletý servis auta zdarma, 2+1 šampón zdarma, televize a popkornovač zdarma, ke střihu úprava vousu zdarma... opravdu je to ZDARMA?
- Mýtus multitaskingu: pozornost není nekonečná
Ideální zaměstnanec stíhá psát mail, telefonovat a ještě obsluhovat zákazníka. Samozřejmě, dá se to stihnout, nicméně kvantita činností ústí ve špatnou kvalitu jejich výsledku.
- Partnerský přístup k zákazníkům a zaměstnancům se vyplácí
Budování image firmy, která je přátelská ke svým zákazníkům je dobrým trendem. Může se vám ale i vymstít.
- Povodně 2013: vliv médií na veřejnou správu a obyvatele zaplavených vesnic
Povodně jsou pro novináře hotovým magnetem. Informovanost veřejnosti je však neúplná a selektivní, což může vést k mnoha paradoxům a rozepřím.
- Proč pracujeme občas raději zadarmo?
Pomohli jste někdy někomu vystěhovat nábytek? Nebo jste se zapojili jako dobrovolník do nějakého projektu? Proč nás práce zadarmo baví, dokud za ní nedostaneme zaplaceno?
- Nahrazuje internet naši dlouhodobou paměť?
To, že internet změnil svět, je známým faktem. Otázkou ovšem je, jak se tato revoluce projevuje na našem myšlení a stylu života. Před padesáti lety jsme totiž mysleli zcela jinak.
- Důsledky neslušného chování sahají daleko
Je celý den podrážděný, neustále si na něco stěžuje, je neslušný a nezdvořilý. Ať je to váš kolega či nadřízený, chapadla jeho špatné nálady na vás dosáhnou i tam, kde byste to nečekali.
- Srovnávání: aneb všechno je relativní
Absolutní čísla známe z matematiky, ale v běžném životě náš mozek funguje na základě vztahů mezi věcmi. Tím se jejich hodnota pro nás stává relativní. A toho umí chytrý prodejce využít.