Archiv článků

Mýtus multitaskingu: pozornost není nekonečná

více

Ideální zaměstnanec stíhá psát mail, telefonovat a ještě obsluhovat zákazníka. Samozřejmě, dá se to stihnout, nicméně kvantita činností ústí ve špatnou kvalitu jejich výsledku.

Partnerský přístup k zákazníkům a zaměstnancům se vyplácí

více

Budování image firmy, která je přátelská ke svým zákazníkům je dobrým trendem. Může se vám ale i vymstít.

Proč pracujeme občas raději zadarmo?

více

Pomohli jste někdy někomu vystěhovat nábytek? Nebo jste se zapojili jako dobrovolník do nějakého projektu? Proč nás práce zadarmo baví, dokud za ní nedostaneme zaplaceno?

Nahrazuje internet naši dlouhodobou paměť?

více

To, že internet změnil svět, je známým faktem. Otázkou ovšem je, jak se tato revoluce projevuje na našem myšlení a stylu života. Před padesáti lety jsme totiž mysleli zcela jinak.

Důsledky neslušného chování sahají daleko

více

Je celý den podrážděný, neustále si na něco stěžuje, je neslušný a nezdvořilý. Ať je to váš kolega či nadřízený, chapadla jeho špatné nálady na vás dosáhnou i tam, kde byste to nečekali.

z_SP855723_modified.jpg

Srovnávání: aneb všechno je relativní

více

Absolutní čísla známe z matematiky, ale v běžném životě náš mozek funguje na základě vztahů mezi věcmi. Tím se jejich hodnota pro nás stává relativní. A toho umí chytrý prodejce využít.

Počítadlo návštěv